Samodzielne Stanowisko - Radca Prawny (RP)


Do zadań Radcy Prawnego (RP) należy:

  1. udzielanie Burmistrzowi oraz pozostałym pracownikom Urzędu opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
  2. opiniowanie, dokonywanie oceny legalności i parafowanie projektów aktów prawnych, umów, porozumień, upoważnień i pełnomocnictw,
  3. prowadzenie zbioru aktów prawa powszechnego,
  4. udzielanie wyjaśnień w sprawach obowiązującego stanu prawnego w zakresie działania Gminy i jej organów,
  5. informowanie w ustalonym trybie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym dotyczącym przedmiotu działania Gminy i Urzędu,
  6. reprezentacja Gminy przed organami administracji i sądami w sprawach wymagających zastępstwa prawnego na podstawie upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Burmistrza,
  7. opiniowanie upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza.

Radca Prawny przyjmuję interesantów w pokoju nr 23:

poniedziałek: 1500 – 1700

piątek: 800 – 1000

Przyjmowanie odbywa się bez zapisów, według kolejności przybycia.


PRACOWNICY:

Imię:
Maciej
Nazwisko:
Turski
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Robert Dzienniak
email: bip@szczekociny.pl tel.:343557050
, w dniu:  22‑04‑2013 09:43:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Robert Dzienniak
email: bip@szczekociny.pl tel.:343557050
, w dniu:  22‑04‑2013 09:43:00
Data ostatniej aktualizacji:
28‑01‑2019 15:23:54
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie